تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی|کسب وکار اینترنتی - ۱۰ ابزار برای بهتر ساختن بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۶ (قسمت اول)

۱۰ ابزار برای بهتر ساختن بازاریابی محتوا در سال

۲۰۱۶

۱۰ ابزار برای بهتر ساختن بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۶


بازاریابی محتوا شیوه‌ای جدید برای فروش محصول یا ارائه‌ی خدمات است. در این روش بازاریاب مستقیما شروع به معرفی محصول نمی‌کند؛ بلکه اطلاعات مورد علاقه‌ی مشتری در زمینه‌های مختلف را در اختیار او قرار می‌دهد و در حاشیه، محصول یا سرویس خود را ارائه می‌دهد. در این میان ابزارهایی در فضای آنلاین ایجاد شده‌اند که به بازاریابان در خلق محتوای مناسب کمک کنند. برتر آشنا شویم.

بازاریابی محتوا را می‌توان یک تاکتیک زمان‌بر و وقت‌گیر برشمرد. ٪۶۰ بازاریابان هر روز درگیر این مسئله هستند که حداقل یک محتوای جدید ارائه دهند. خوشبختانه، بازاریابی محتوا روز به روز محبوب‌تر می‌شود. از این رو ابزارهای مفیدی ایجاد شده‌اند تا در وقت و هزینه‌های مورد استفاده در این تاکتیک صرفه‌جویی کنند.

لیست زیر به ۱۰ ابزار برتر موجود در بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۶ اشاره می‌کند:

۱. Evernote

Evernote برنامه‌ای مناسب برای یادداشت برداری، سازمان‌دهی و آرشیو کردن اطلاعات است و هر بازاریابی می‌تواند برای تولید محتوای خود از آن استفاده کند.

در نگاه اول، ابزار Web Clipper به چشم می‌آید که با کمک آن می‌توانید در جستجوهای خود در فضای اینترنت، صفحات وب‌سایت مورد نظر را ذخیره و مرتب سازی کنید. اما قابلیت‌های اورنوت فراتر از این موارد است؛ برای مثال شما می‌توانید:

  • یک کتابخانه از ایده‌های جدید مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی تهیه کنید
  • برای محتوای خود تصاویر مناسبی جمع‌آوری و ذخیره کنید
  • گزارش تقویم مانندی از فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید
  • برای الهام گرفتن از انتخاب محتوا، در خبرنامه‌ها ثبت‌نام کنید
  • لیست کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت کنید
  • وضعیت عملکرد خود را در شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنید

بروزرسانی اورنوت نشان می‌دهد که این برنامه به دنبال راه‌حل‌های جدید برای رفع نیازهای مختلف سازندگان محتوا است.

۲. Buffer

وجود یک سیستم اتوماسیون که محتوا را سریعا به شبکه‌های اجتماعی انتقال دهد، برای هر بازاریاب امری مهم و ضروری است. در این میان بافر در مقایسه با دیگر پلتفرم‌ها کارآیی بالاتری دارد.

بافر به شما کمک می‌کند که در آن واحد، محتوای خود را به شبکه‌هایی چون توئیتر، فیسبوک، لینکدین و پینترست منتقل کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های بافر، امکان‌پذیری آنالیز و تحلیل اطلاعات در آن است. برای مثال بافر با تحلیل حساب کاربری شما در توئیتر، ساعتی که فالوئرهای شما آنلاین بوده و فعال هستند را تعیین می‌کند. از این رو برای توئیت کردن پست‌های شما، زمان‌هایی را در نظر می‌گیرد که بیشتر فالوئرها آنلاین باشند.

یکی دیگر از استفاده‌های حاصل از این تحلیل، نتایج این است که بدانید کدام یک از توئیت‌های شما آمار بازدید بیشتری داشته است تا با توجه به آن، به شرایط بهینه دستیابی پیدا کنید.

۳. RightlyWritten

بدیهی است که در بازاریابی محتوا، اصل مورد نظر "محتوا" است. بنابراین، بسیاری از بازاریابان محتوا در تلاش هستند که با صرف کم‌ترین هزینه، بهترین کیفیت را در محتوا ایجاد کنند. طبیعتا این یک دیدگاه بسیار مهم برای موفقیت در این حوزه محسوب می‌شود.

RightlyWritten بهترین سرویس آنلاین کپی رایت است که این مشکل را برطرف کرده است. نویسندگان با استعداد RightlyWritten در حوزه‌های مختلف تخصص دارند. این شرکت با دارا بودن صدها نویسنده‌ی بومی آمریکایی در اعضای هیئت مدیره‌ی خود، برای وبلاگ‌ها، مقالات، وب‌سایت‌ها، مطبوعات و گزارشات رسمی، ایجاد محتوا می‌کند.

شما می‌توانید با درخواست از سایت RightlyWritten ، به صورت ماهیانه برای وبلاگ یا وب‌سایت خود محتوا تهیه کنید.

۴.  Feedly

Feedly یک ابزار محبوب برای سازمان‌دهی وبلاگ‌ها، مجلات آنلاین و سایت‌های خبری مورد علاقه‌ی شما است. از این رو دسترسی شما را به آخرین اخبار آسان می‌کند. Feedly می‌تواند منجر به ایجاد یک محتوای بکر شود و شما را در جریان آخرین مطالب مورد علاقه‌تان قرار دهد.

ضمن این که این برنامه با بافر قابل ادغام بوده و به راحتی می‌توانید محتوای دلخواه خود را با کلیک بر روی یک دکمه با فالوئرهای خود به اشتراک بگذارید.




طبقه بندی: اموزش ساخت تولید محتوا،  سایت طراحی سایت،  اموزش،  کسب و کار،  بازاریابی،  business،  آموزش کسب و کار الکترونیک،  کسب و کار اینترنتی، 
برچسب ها: آموزش کسب وکار الکترونیک، بازاریابی محتوایی، روش های تبلیغ موثر در اینترنت، تجارت الکترونیک، بازاریابی شبکه های اجتماعی،  

تاریخ : دوشنبه 30 فروردین 1395 | 05:24 ب.ظ | نویسنده : فرشته شیری | نظرات

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف