تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی|کسب وکار اینترنتی - ۱۰ ابزار برای بهتر ساختن بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۶ (قسمت دوم)

۵.  Slide.ly

نمایش محتوا به وسیله‌ی اسلایدها، روز به روز رونق بیشتری از لحاظ جذب مخاطب پیدا می‌کند.

Slide.ly، به شما کمک می‌کند تا با یک روش ساده، اسلایدهای حرفه‌ای بسازید. شبکه‌ی اجتماعی slide.ly این امکان را فراهم کرده است که اسلایدهای تصویر و فیلم را بر روی صفحه نمایش گوشی همراه یا دسکتاپ بسازید، به این فایل‌های ساخته شده افکت دهید و بیش از ۸۰ قالب تصویری و جلوه‌ی بصری به آن اضافه کنید. این پلتفرم با دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، ساوند کلاود و یوتیوب نیز قابل ادغام است.

۶.  BuzzSumo

BuzzSumo قابلیت‌های زیادی در ایجاد محتوا و انتشار آن دارد. اگر شما در مرحله‌ی ایده‌پردازی هستید، می‌توانید با یک جستجوی ساده در این فضای آنلاین، با محتواهای مشابه که بیشترین سر و صدا را (از نقطه نظر میزان اشتراک‌گذاری و تعداد نظرات) راه انداخته‌اند، آشنا شوید.

بهترین راه استفاده از BuzzSumo پیدا کردن اشخاص تاثیرگذار است تا مطلب مربوط به محتوای شما را گسترش دهند. این ابزار به شما اجازه می دهد که افراد موثر و علاقه‌مند به محتوای خود را پیدا کنید. از این رو آنها با اشتراک‌گذاری مطالب، شما را در رسیدن به هدف‌تان یاری می‌کنند.

 ۷. Trendspottr

خیلی از شبکه‌های اجتماعی موفقیت خود را مدیون بهره‌گیری از داغ‌ترین عنوان‌ها و موضوعات هستند. در این میان Trendspottr کار را ساده‌تر می‌کند. چرا که به شما اجازه می‌دهد تا رویدادهای جذاب اجتماعی، هشتگ‌های جالب توجه و موضوعات تاثیرگذار دیگر را دنبال کنید. این ابزار به شما چشم‌اندازی از بحث‌های موجود می‌دهد تا بتوانید بهترین موضوع را انتخاب کنید.

۸.  Trello

استراتژی بازاریابی محتوا شامل بخش‌های زیادی است. جایگاه هر یک از این این بخش‌ها در حال تغییر است. از این رو ترلو به کمک شما می‌آید تا به راحتی این بخش‌ها را سازمان‌دهی کنید.

با ترلو می‌توانید برای محتوای کاری خود برنامه‌ریزی هفتگی در نظر بگیرید؛ ضمن این که امکان نوشتن یادداشت و یا ثبت نظر برای شما و دیگر اعضای تیم فراهم است. این پلتفرم تمام اطلاعات شما را  محفوظ نگه می‌دارد و اجازه می‌دهد که پروژه‌های خود را مدیریت کنید؛ مثلا بدانید که روی کدام پروژه در حال کار هستید و کدام پروژه را به آینده موکول کرده‌اید.

۹. Apester

محتواها در سال ۲۰۱۶ به سمت پویایی و دینامیکی شدن پیش می روند. به لطف برنامه‌ی آنلاین Apester نیاز به هیچ نسخه‌ی پیشرفته‌ی نرم‌افزاری ندارید.

Apester اجازه می‌دهد تا شما نظرسنجی راه بیاندازید، آزمون بگیرید، تست های شخصیتی و یا هر نوع ارتباط تعامل محوری را برقرار سازید و حتی می‌توانید آزمون ها را به شکل ویدیویی و بصری ایجاد کنید.

با این شیوه ، سطح ارتباطی جدیدی بین محتوای شما و مخاطب به وجود خواهد آمد.

۱۰. Outbrain

یکی از دغدغه‌های بازاریابان محتوا این است که، محتوای تولیدی آنها به اندازه‌ی کافی توزیع شود و حالا این Outbrain است که خیال همه را راحت می‌کند.

فارغ از این که محتوای شما وبلاگ ، فایل ویدیویی، اینفوگرافیک و یا هر چیز دیگری باشد، Outbrain می‌تواند با قابلیت های مخصوص به خود، تعداد مخاطبان آن را افزایش دهد.

در میان گزینه‌های مقرون به صرفه به منظور افزایش ترافیک بازدید و تقویت محتوا، می‌توان به جرات گفت که  در این جایگاه Outbrain تا کنون بی رقیب است.

 

 آیا ابزارهای مفید دیگری برای بازاریابی محتوا می شناسید که در نظرات خود معرفی کنید؟




طبقه بندی: کسب و کار اینترنتی،  آموزش کسب و کار الکترونیک،  business،  بازاریابی،  کسب و کار،  اموزش،  تجارت الکترونیک،  سئو و بهینه سازی،  سایت طراحی سایت،  اموزش ساخت تولید محتوا، 
برچسب ها: آموزش کسب وکار الکترونیک، بازاریابی محتوا، روش های تبلیغ موثر در اینترنت، تجارت الکترونیک، بازاریابی شبکه های اجتماعی،  

تاریخ : دوشنبه 30 فروردین 1395 | 08:28 ب.ظ | نویسنده : فرشته شیری | نظرات

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف