تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی|کسب وکار اینترنتی - مطالب هفته دوم فروردین 1395

محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است ،این امکان رابه مشتریان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاههای اینترنتی اقدام کنند. باید خاطر‌نشان کرد که خرید به صورت اینترنتی براساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه براساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالااستوار است. (lohse&spiller۱۹۹۸) از سوی دیگر خرید از طریق فروشگاههای اینترنتی همانند خرید از طریق کاتالوگ است زیرا در هر دو تحویل کالا از طریق پست است و مصرف کننده نمی تواند کالا را قبل از خرید لمس و یا احساس کند.

عوامل موثر بر رفتار مشتری در خرید الکترونیکی

http://modern-e-commerce.mihanblog.com


پس قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد. بعلاوه، ویژگیهایی نظیر ارائه اطلاعات، راهنمایی و هدایت و انجام سفارشها در یک وسیله خرید دو سویه و تعاملی به عنوان عامل مهمی در ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیک نسبت به فروش سنتی در نظر گرفته شده است . در آثار ومقالات مربوط به تجارت الکترونیک، تحقیقات متعددی در مورد خرید اینترنتی و ارزیابی مصرف کننده وجوددارد که بعضی از بررسیها وجود یک اعتبار تجربی بین عوامل مؤثر بروی خرید ورفتار خرید اینترنتی را توجیه می کند. اما تحقیقات جدید ، سبک پردازش اطلاعات توسط مشتریان، الگوهای خرید، ترجیحات مشتریان ، و زمینه های مرتبط برای ایجاد جذابیت بیشتر،برای استفاده کنندگان از فروشگاههای اینترنتی را مورد توجه قرارداده اند .محققان بازاریابی معتقدندکه درورای هرعمل خرید یک فرایند مهم تصمیم گیری نهفته است که باید بررسی شود. مراحلی که خریدار طی می کند تا تصمیم بگیرد که چه نوع محصولاتی را خریداری کند را فرایند تصمیم گیری خرید گویند .در این زمینه مدل‌های زیادی وجود دارد که این مدل‌های تصمیم گیری ، رفتار خریدو شیوه های قابل درک توسط مصرف کنندگان را نشان می دهند .هدف این مدل‌ها نظم و ادغام اجزای گسترده دانش شناخته شده در مورد رفتار مصرف کننده است که به شرح مختصری از بعضی مدل‌ها خواهیم پرداخت .


ادامه مطلب

طبقه بندی: اسرار موفقیت کسب و کار اینترنتی، موتور جست و جو، افزایش ترافیک سایت، شبکه های اجتماعی، الگوریتم جستجوی گوگل، تبادل لینک در سئو seo، ارتقای رتبه وب، SEO- سئو، گوگل،،  business،  آموزش کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی موفق , بازاریابی اینترنتی , بازاریابی شبکه های اجتماعی،  آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading ، تبلیغات اینترنتی Internet ADS ، بازاریابی اینترنتی Internet marketing ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی Social marketing برچسب‌ها: آموزش کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی موفق , بازاریابی اینترنتی،  تبلیغات اینترنتی،  آموزش کسب و کار الکترونیک،  کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک،  کسب و کار اینترنتی، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، خرید اینترنتی، عوامل موثر، فروشگاه اینترنتی،  
دنبالک ها: کسب و کار اینترنتی،  

تاریخ : شنبه 14 فروردین 1395 | 10:55 ب.ظ | نویسنده : فرشته شیری | نظرات


بررسی عوامل بازدارنده کسب و کار اینترنتی در ایران

 بررسی عوامل بازدارنده کسب و کار اینترنتی در ایران




در بحبوحه بحران اقتصادی جهان و در شرایطی که هر روز صبح یک نفر در انتظار بیکار شدن است، این روزها، هر فردی، در هر گوشه از جهان با هدف ایجاد امنیت شغلی برای خود و همچنین رسیدن به آرزوهایی که همیشه آنها را محال می‌دانسته است، به کسب‌وکار اینترنتی روی آورده است. کسب‌وکارهایی که می‌توان آنها را به صورت پاره وقت و در کنار کار اصلی انجام داد حتی بدون هیچ سرمایه اولیه‌ای.

طی سال‌های گذشته، شبکه اینترنت روش معاملات اقتصادی را تغییر داده است. به باور فعالان بازار، در دنیای مدرن امروز برای حفظ موقعیت تجارت و توسعه آن، ناچار از حضور موثر در حوزه آنلاین هستیم. بازار امروز، جهانی است و همواره در حال تغییر و هر سرمایه گذاری موفق احتیاج به استراتژی کسب و کار الکترونیک دارد.




د

ادامه مطلب

طبقه بندی: business،  آموزش کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی موفق , بازاریابی اینترنتی , بازاریابی شبکه های اجتماعی،  آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading ، تبلیغات اینترنتی Internet ADS ، بازاریابی اینترنتی Internet marketing ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی Social marketing برچسب‌ها: آموزش کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی موفق , بازاریابی اینترنتی،  تبلیغات اینترنتی،  اسرار کسب و کار - آموزش کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک،  فروشگاه آنلاین و اینترنتی،  آموزش کسب و کار الکترونیک،  کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک،  کسب و کار اینترنتی، 
برچسب ها: دلایل شکست کسب و کار، شکست کسب و کار اینترنتی و آنلاین، کسب و کار الکترونیکی، کسب و کار اینترنتی و آنلاین،  

تاریخ : شنبه 14 فروردین 1395 | 09:35 ب.ظ | نویسنده : فرشته شیری | نظرات

مدت هاست موجی از اهمیت بازاریابی اینترنتی در میان مردم و مخصوصا فروشنده ها رواج پیدا کرده است. آن ها اینترنت را ابزاری بسیار مناسب برای بازاریابی می دانند که البته منطق و دید کاملا درستی است اما اغلب غافل از این هستند که کدام بخش های اینترنت برای بازاریابی مفید هستند و چگونه به این امر کمک می کنند.

آموزش کسب و کار اینترنتی


برای مثال بیشتر فروشنده ها به شبکه های اجتماعی آشنایی نسبی دارند. این افراد همینقدر که متوجه می شوند، می توان از فیس بوک یا توییتر برای فروش بیشتر استفاده کرد، سریعا کسب و کار خود را روی چنین شبکه هایی copyو paste می کنند و به انتظار فروش می نشینند. بعد از مدتی متوجه می شوند که نتوانسته اند به کسب و کار خود رنگ و رویی بدهند و این موجب می شود که نسبت به بازاریابی اینترنتی و مخصوصا بازاریابی در شبکه های اجتماعیدلسرد شوند.

اولین چیزی که فروشندگان و بازاریابان را وارد مسیر اشتباه می کند این است که از شبکه های اجتماعی اشتباهی استفاده می کنند! آری شبکه های اجتماعی نیز نیاز به تحقیق و بررسی دارند.

برای مثال، فردی که مصالح ساختمانی می فروشد، هرگز نمی تواند چنان که باید بنایان و پیمانکاران میان سال به بالا را در فیس بوک بیابد!


ادامه مطلب

طبقه بندی: کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک،  آموزش کسب و کار الکترونیک،  فروشگاه آنلاین و اینترنتی،  آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading ، تبلیغات اینترنتی Internet ADS ، بازاریابی اینترنتی Internet marketing ، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی Social marketing برچسب‌ها: آموزش کسب و کار اینترنتی , کسب و کار اینترنتی موفق , بازاریابی اینترنتی،  مدیری متمایز،  تبلیغات اینترنتی، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی موفق، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکه های اجتماعی،  

تاریخ : شنبه 14 فروردین 1395 | 10:32 ق.ظ | نویسنده : فرشته شیری | نظرات

اینستاگرام شبکه ای است که از طریق آن می توان به راحتی کسب و کارهای کوچک اینترنتی و حتی واقعی را توسعه داد. تمام مدیران فروشگاه ها و بازاریابان برای افزایش فروش و افزایش مشتری از طریق بازاریابی اینترنتی اقدام می کنند. البته مقوله ی افزایش فروش با افزایش مشتری متفاوت است اما می توان این دو را با هم نیز ادغام کرد. 

آموزش کسب و کار اینترنتی

http://modern-e-commerce.mihanblog.com

ده موردی که در زیر ارائه می شود از کلیدی ترین تمریناتی است که افراد پر فروش از طریق اینستاگرام تجربه کرده اند.

نکته اول: ذکر محل فروشگاه 
ذکر محل فروشگاه یکی از مهم ترین کارهایی است که باید در اینستاگرام بکار ببرید. در واقع بسیاری از افراد، زمانی که در حال جستجو هستند از موقعیت مکانی نیز استفاده کرده و در جستجوها، به دنبال آن هستند. 
روش کار: برای این مورد کافیست که با استفاده از هشتگ ها، موقعیت مکانی خود را نیز وارد کنید. در متنی که برای تصاویر محصولات خود می نویسید، نام شهر نیز ذکر کنید. در معرفی اصلی و پایه که برای پیج خود می نویسید، کافیست نام شهر خود را هم ذکر کنید. برای تمام تصاویر از تگ شهر نیز استفاده کنید.


ادامه مطلب

طبقه بندی: کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک،  چرا شبکه اجتماعی تلگرام رشد کرد؟،  آموزش کسب و کار الکترونیک،  فروشگاه آنلاین و اینترنتی،  اسرار کسب و کار - آموزش کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک،  فروشگاه آنلاین و اینترنتی، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی Internet Business Trading، تبلیغات اینترنتی Internet ADS، بازاریابی اینترنتی Internet marketing، آموزش بازاریابی شبکه های اجتماعی Social marketing برچسب‌ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی موفق، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی شبکه های اجتماعی،  

تاریخ : جمعه 13 فروردین 1395 | 10:28 ق.ظ | نویسنده : فرشته شیری | نظرات

11 تلقینی كه افراد موفق هر روز با خود تكرار می‌كنند

آموزش کسب و کار الکترونیکی
ما در زندگی به انجام خیلی کارها عادت کرده‌ایم و این کارها معمولاً حاصل تکرار یک عمل یا حرف در یک دوره زمانی بوده‌اند. تکرار یک سری افکار هم می‌توانند در زندگی ما تاثیرگذار باشند و راه را برای رسیدن به موفقیت هموار نمایند، زیرا هر دستاوری نشات گرفته از اندیشه‌ای است. برای رسیدن به موفقیت عمل به تنهایی کافی نیست. ما می‌توانیم از افکارمان نیز در جهت کسب موفقیت استفاده نماییم چون عمل زاییده افکار است. انسان‌های موفق هر روز چیزهایی را به خود تلقین می‌کنند تا ملکه ذهن‌شان شوند و به آنان در مسیری که در پیش دارند، کمک نمایند
ادامه مطلب

طبقه بندی: کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی و تجارت الکترونیک،  آموزش کسب و کار الکترونیک،  چرا شبکه اجتماعی تلگرام رشد کرد؟،  فروشگاه آنلاین و اینترنتی،  شبکه های اجتماعی،  ایمیل مارکتینگ،  فروشگاه آنلاین و اینترنتی،  اسرار کسب و کار - آموزش کسب و کار الکترونیکی و تجارت الکترونیک، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار الکترونیکی، بازاریابی، شبکه‌های اجتماعی، marketiing، کسب وکار اینترنتی، business،  
دنبالک ها: کسب و کار اینترنتی،  

تاریخ : پنجشنبه 12 فروردین 1395 | 02:13 ب.ظ | نویسنده : فرشته شیری | نظرات

تعداد کل صفحات : 2 ::      1   2  

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف